KKK

Korduma kippuvad küsimused

Korduma kippuvad küsimused

1. Miks teie kodulehel tervet tiimi näidatud ei ole?

Digiagentuuride seas on konkurents karm ja kahjuks suur osa Eesti talendist on kodust lahkunud. Agentuuride hulgas on teada-tuntud praktika minna konkurentide juurde ning nende tiimi üritada palgata, lubades kõrgemat palganumbrit. Üritame oma tiimi kaitsta ja seeläbi ka meie klientide tööd.

2. Kas te pakute ka _____ teenust?

Jah. Oma tiimi võtame ainult tõelisi eksperte ja inimesi kes on pealehakkamist täis. Kui me õiget lahendust ei tea või ei suuda pakkuda siis me kas nuputame selle välja või hakkame taas oma tiimi suurendada. Eesmärgiks on siiski olla Baltikumi suurim digiagentuur.

3. Kas teie klientide hulgas on ka _____?

Meil on klientidega konfidentsiaalsus leping. Me ei räägi kellega me koos töötame, me ei jaga neie numbreid ja ka vastupidi. Kui soovid näha meie tehtud töid siis palun võta ühendust ja näitame sulle anonüümset demo tulemustest ning ka portfooliolehti.

4. Kas te töötate ka meie konkurentidega?

Ei. Kuniks oled meie klient, teiste otseste konkurentidega me tööd ei tee.

5. Mis on tulemuste garantii?

Tulemustegarantiid me ei paku. Digiagentuurina saame pisikese tasu tehtud töö vastu ja seetõttu jääb risk ettevõtja peale. Kui soovid, et ka meie peal oleks risk siis tuleb mudelit natukene muuta ja ka meile tulemustest suurem tükk anda. Võta ühendust ja räägime!

6. Kas see veebileht on nali?

Miks pitsakarp on kandiline kui pitsa on ümmargune? Ei, see ei ole nali. See on sotsiaalne eksperiment 🙂

7. Kas AdWords on efektiivsem kui otsingumootoritele optimeerimine?

Üldiselt soovitame Google AdWordsiga alustada, sest enne kui mitu kuud SEOd teha võid mõnesaja Euro eest kohe teada saada, kas märksõna toob soovituid tulemusi või mitte.

Nii saad kohe teada, mille kallal tasub vaeva näha, mille kallal mitte.

8. Mis tuli ennem, kas kana või muna?

Kana.